BUG SAYESİNDE KASTIM !! TEŞEKKÜRLER RİTO İNANILMAZ ! PENTAYI 1 SANİYE İLE KAÇIRDIM | Ogün Demirci

27/08/2021 को प्रकाशित
►%15 İNDİRİMLİ VE BONUSLU RP almak için; www.vatangame.com/ref/ogundem...
-
BUG SAYESİNDE KASTIM !! TEŞEKKÜRLER RİTO İNANILMAZ ! PENTAYI 1 SANİYE İLE KAÇIRDIM | Ogün Demirci
-
►İnstagram; ogn34
►Discrod: discord.gg/OgunDemirci
-
►Destek Vermek İstiyorsanız Videoya LİKE atabilirsiniz
►Videoları Kaçırmamak için Abone Olup Zili Açabilirsiniz

İNTRO MUSİC ; HEİSENBERG -'Say my name' (ft. Jesse Pinkman)
Önerdiğim Komik Montajlı Videolar;

BU İTEM'DE PROBLEM VAR !! RİOT DÜZELTMEDEN SEVGİLİSİNİ BOOSTLUYO ! DDOS ATTIN DEDİ ! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=hZ0EL...

CHALLENGER BİLMEDİĞİ HEROYLA OYNARSA !! İRELİA İLE OUTPLAY !! SAÇMA HASAR BU NE !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=Rcbeq...

BU VİDEOYU İZLE MAÇ KAYBETME !! LİG ÇIKMAK İSTEYENLER İÇİN YASUO !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=4Iw_J...

OLAY MAÇ !! PENTALAR HAVADA UÇUŞUYOR !! ASHE İLE ADAMLARI İPE DİZDİM !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=f74Eb...

SEVGİLİSİNİ 20 KERE KESTİM DELİYE DÖNDÜ !! BALIM DEDİM OLAY ÇIKTI !! 53 KİLL KAYN !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=JoWyQ...

45 KİLL ALDIM PENTA ATTIM !! HİLE BU BOOSTER DEDİLER !! RAKİP DELİYE DÖNDÜ !! TALON | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=_gWj6...

ÖNCE SÖVDÜ TROLLEME DEDİ !! PENTA ATINCA ÖZÜR DİLEDİ !! TWİTCH ORMAN !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=6eye5...

SCRİPTMİSİN SEN DEDİ !! DARİUS PASİF %50 BUFF !! FULL TANK PENTA ATIYOR !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=2oCLX...

İMKANSIZ CHALLENGE !! KLAVYE'DEKİ TÜM TUŞLARI SÖKTÜM Q İLE MASTER OYNADIM ! AŞIRI ZOR | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=HDMi4...

BU İTEMLERLE 1 SANİYE'DE %100 CAN !! HİLE GİBİ SAÇMA CAN ÇALMA !! WARWİCK ORMAN | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=e0FKC...

20 DAKİKA'DA FULL İTEM OLDUM !! EFSANE PENTA ATTIM !! 34 KİLL !! RAKİP ÇARESİZ KALDI | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=0C1Ni...

REKORUMU KIRDIM !! 1 MAÇTA 3 PENTA 48 KİLL !! İMKANSIZI İZLEYECEKSİNİZ !! | Ogün Demirci www.youtube.com/watch?v=KxMUN...

KİMSENİN BİLMEDİĞİ HİLE GİBİ TAKTİK !! BASE ATIYORMUŞ GİBİ YAPIP SON SANİYE SAKLANMAK | Ogün Demirci www.youtube.com/watch?v=QoGkw...

THRESH %100 ÇEKME HİLESİ BULDUK !! ADAM ISKALAMAMA TAKTİĞİ !! HIZLANDIRIYOR ÇEKİYORUM | Ogün Demirci www.youtube.com/watch?v=-Jg_b...

KİMSE FARKETMEDEN ACİL İZLEYİN DENEYİN !! APC VEİGAR BRAND 1300 AP !! | Ogün Demirci www.youtube.com/watch?v=_q3VR...

HİLE BULDUK !! DÜŞMANA 0 HASAR VURDURMA TAKTİĞİ !! ÇILDIRDI VURAMIYOR !! TEEMO | Ogün Demirci www.youtube.com/watch?v=GlJFF...

İZLERKEN ERİYECEKSİNİZ !! MERMİM YOKKEN BİLE ATEŞ EDİYORUM !! YENİ İTEM EFSANE !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=gm04S...

TÜM TAKIMDAN REPORT YEDİM !! SONRA VİCDAN AZABI ÇEKTİLER !! LUX ORMAN KARAHASAT !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=MpZeU...

KFCEATBOX VS OGÜN DEMİRCİ 5V5 IN-cdR VS !! AŞIRI ÇEKİŞMELİ GERGİN MAÇLAR !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=UYGrw...

PENTA ATARKEN FF VERDİLER !! ÇILDIRMALIK AN 😂 !! MASTER Yİ KRAKEN ALIRSA !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=0i8T1...

KAYBEDECEKSİN TAŞIYAMAZSIN CAİT DEDİLER !! SÖYLEDİKLERİNE PİŞMAN ETTİM !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=2JR3O...

GÜZEL OYNAYINCA KIZ SEVGİLİN VARMI DEDİ !! MASTER Yİ FULL AD ORMAN !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=zH_FE...

OHA !! 5 SANİYE GÖRÜNMEZ KALIYOR !! YENİ KHA'ZİX ADAMLARI AFK BIRAKTIRDIM !! | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=7pm8g...

OHA !! 11 TANE OK ATIYOR YENİ ASHE BUFF !! KİTE ATTIĞIM ADAM DELİRDİ YAKLAŞAMİYOR | Ogün Demirci; www.youtube.com/watch?v=RgBSV...

Ogün Demirci Kim?
Ben Ogün 23 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum 3 seneden beri LoL oynuyorum Türkiye orianna 1.liğim var Lee sini gripex kadar iyi oynarım Katarina ile yok edebilirim (1m + ustalık puanım var) ashe ile deli kite atarım geri kalan herolarıda challenger edasıyla oynamaktayım. IN-cd Türkiye platformunda League Of Legends (Lol) üzerine eğlenceli, öğretici, montaj videoları, komik anlar, yeni ve meta build, trend ya da popüler şampiyonlar en çok da mümkün olduğunca oyun içerisinde beni izleyenlerin gelişmesi üzerine videolar çekiyorum. Sizden gelen yorumlar ve beğeniler ölçüsünde bir sonraki videonun kararını yine sizlere bırakıyorum. Anlayacağınız Gibi beraber Takılıyoruz. Aramıza katılmak için Abone Ol butonuna basabilir ve videolardan anında haberdar olmak için Bildirimleri açabilirsin. Destekleriniz için şimdiden teşekkürler!
İletişim ve İş görüşmeleri için; Torucmakto345@gmail.com

टिप्पणियाँ

  • ►%15 İNDİRİMLİ VE BONUSLU RP almak için; www.vatangame.com/ref/ogundemirci ►%15 İNDİRİMLİ VE BONUSLU RP almak için; www.vatangame.com/ref/ogundemirci ►%15 İNDİRİMLİ VE BONUSLU RP almak için; www.vatangame.com/ref/ogundemirci

  • nidalee

  • 0:15 ŞARKINN ADIN NE AMKKKK

  • Abi önceden Dilara çalardın daha komik olurdu

  • Nidalee

  • Nidalee mızrak editlerini düşünebiliyorm :D

  • 9.45 deki şarkı ne ya

  • Nidalee

  • Seraphine

  • Nidale

  • seraphine

  • seraphine

  • seraphine

  • 5:00 öyle bir hızlı yapmışki yavaş modda bile hızlı

  • Nidale

  • Aga sup dari yap artık nolur be

  • nidalee oyna abi geçen karşıma geldi çok güzel tek yiyodum

  • Seraphine

  • NİDALEE

  • nidaleeeeee

  • Lan benim kuzenin çar bu

  • NİDALİİİ

  • 5:03 deki hangi diziden ya da filmden sahne bilen var mı?

  • 3:57 sağ altdaki hava sıcaklığına bakın syuadsghvdbnmawşf

  • Nida Lee

  • Seraphine yazan tek yorum benim hadi eyw

  • Seraphine

  • Nidale

  • Serap

  • Serap

  • Nidali ke devamke

  • Nidaleesin

  • nidalee

  • nidalee

  • Nidalee

  • Nidalee

  • Feedali oyna keke

  • NİDALİ

  • Nidale

  • Seraphine

  • Nidalle

  • Nidalee

  • Seraphine

  • nidaleee

  • Seraphine

  • seraphine

  • Nidalee

  • nidaliyyyyy

  • nidale oyna knk

  • arkadaşlar ogün abimin telefon numarasındaki birkaç rakamu buldum

  • Kendi kendine abonelikten atmış abi kontrol et demesen goremicez hee

  • serapine

  • Seraphine

  • Nidalee

  • nida

  • nidale oynayacaksan da baska bir videoda seraphine oynar misin??? pls ognü

  • Sevme :/ :(

  • 1:06 amumuğğ :D HAHAHAH

  • nidale

  • nidalee

  • Serdar editi yok, like filan yok!

  • 10 k beğeniye yüzünü göster Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N

  • nidalee

  • Nidalee

  • Nidali oyna keke

  • Nidalle 🔥

  • 6:59 da ki müzigin ismi ne

  • Nidale oyna yoksa öperim

  • nidalie

  • nidalie adc oynar mısın

  • Bronz eloda çekmiyosa bişi bilmiyom

  • Lee sin i özledik bu hesapta Lee at

  • nidalee

  • nidele

  • Reyis harbi IN-cd ta en çok izlediğim adamsın helal olsun eğlenerek izliyorum videolarini başarılarınin devini dilerim

  • Niddalee

  • seraphıne oyna ,

  • Ogün'ün katasını özleyen bi ben değilim heralde

  • Lee sin

  • nidalee

  • nidale

  • Mızrak editi için Nidalle

  • Nidalee

  • abı su dılara sarkısını koy sıkcem yoksa belani :(

  • Abi yarın serap oyna

  • nıdele

  • Serap oyna abi

  • 09:05 müziğin ismi nedir !

  • Nidale Nidale Nidale NidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidaleNidale

  • arkım videoya çıkmış lan

  • olum ohaaaaa

  • ohaaa the scripts yone benim arkımdı lannnn ohaaaa !!!!!!!!!!!! videoya gelmiş lan dur haber verem sjsjsjsjsjsj

  • abi botlara karşı oynuon sanki

  • Nidale reyiZ

  • seraphine oynarsın sen

  • Nobody: Really nobody: Amumu : 1 liran var mı ¿

  • Nidale

  • Nidalee oyna kanka

  • Serap

  • abi metin 2 videosu çek